Pristatymo / Gražinimo sąlygos

Pristatymo sąlygos

Siuntinių pristatymams naudojames – Omniva paštomatais.

Prekės pristatomos per 2-5 darbo dienas po mokėjimo gavimo į sąskaitą.

Pasirinkus pristatymą užsakymams taikomas pristatymo mokestis 2.90 EUR. 

Prekes pristatant į Kuršių Neriją taikomas papildomas mokestis 5.00 EUR. Dėl pristatymo į Kuršių Neriją kreipkitės info@silkohome.lt  arba telefonu.

Iškilus klausimams kaip gauti, pakeisti ar grąžinti prekes –  kreipkitės, rašydami el.paštu: info@silkohome.lt (bet kuriuo paros metu, atsakymą gausite kaip įmanoma greičiau) arba skambinkite telefonu: +370 61408621 (I-V 10:00-18:00). per soc. tinklus Facebook/Instagram

Dėl individualaus kliento užsakymo ir įvykdymo termino maloniai prašome kreiptis el. paštu – info@silkohome.lt .

Prekes siunčiame ir į užsienį tačiau susisiekite su mumis info@silkohome.lt  Paskaičiuosime pristatymo mokestį atsižvelgiant į pristatymo adresą.

Gavę siuntą patikrinkite, ar siunta nepažeista.  Jeigu siunta pažeista, informuokite apie tai siuntų gabenimo tarnybą ir nedelsdami susisiekite su mumis.  Priėmus prekes ir pasirašius kurjerio pateiktą prekių perdavimo – priėmimo dokumentą be pastabų (neinformavus apie pažeidimą kurjerio), laikysime, jog Jūs patvirtinate, kad siunta yra tvarkinga ir pristatyta tinkamai.

Gražinimo sąlygos

Pirkėjas grąžinimo teise gali pasinaudoti per 14 darbo dienų nuo prekės pristatymo dienos, informavęs apie tai info@silkohome.lt  

Jeigu pristatyta prekė neatitinka kokybės reikalavimų arba Pirkėjui (vartotojui) nepatinka įsigytos prekės forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas (išskyrus teisės aktuose nurodytas prekes, kurių Pirkėjas neturi teisės keisti (grąžinti) dėl to, kad šiam nepatinka prekės forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas), Pirkėjas privalo kreiptis į PASLAUGOS TEIKĖJĄ, adresu: info@silkohome.lt   arba telefonu: +370 61408621

Prekės grąžinamos originalioje prekės pakuotėje kartu su prekės dokumentais. Grąžinant būtina pridėti originalią sąskaitą, kurią Pirkėjas gavo su siunta, jei grąžinamos visos pagal sąskaita pateiktos prekės arba  sąskaitos  kopiją, jei grąžinama dalis pagal atitinkamą sąskaitą patiektų prekių, užpildytą ir pasirašytą Pirkimo –  pardavimo  sutarties atsisakymo pranešimo formą.

Kokia saskaita bei pirkimo pardavimo sutartis? 😊

Pirkėjui tenka produkto pristatymo ir grąžinimo išlaidos.

Už grąžinamos prekės tinkamą sukomplektavimą ir supakavimą atsako Pirkėjas. Jeigu prekė nėra sukomplektuota ir (ar) tinkamai supakuota, Pardavėjas nepriima grąžinamos prekės.

Prekės nepriimamos atgal, jei buvo naudojamos ir (arba) buvo sugadintos ir (arba) prarado prekinę išvaizdą (prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pakeitimais.